Marmaris Bülten
MARMARİSTE DATÇA'DA AKYAKA'DA DALYAN'DA NEREYE GİDİLİR NEREDE KALINIR
Your Voice Your Newspaper... From Marmaris to The World
MARMARİSLİ ÇETO 2010 KIŞ MODASINDA ÇOK İDDİALI
MARMARİSLİ ÇETO 2010 KIŞ MODASINDA ÇOK İDDİALI

Ata Sevgi

                    Adı Çetin Topuz ama 7’den 70’ e onu tanıyanlar Çeto olarak seslenirler. Marmaris’in eski esnaflarından olan Çeto, şimdilerde siyasetle meşgul oluyor.
                   
Dün (2 Aralık 2009) bu kıyafetle  görüntülediğimiz ve etrafta bulunanların şaşkınlıkla; “ Çeto bu ne hal?” diye sorduğu Çeto, bu yılki erkek kış modasını sallayacak gibi. (AjansSevgi / Marmaris)

MARMARİSLİ ÇETO 2010 KIŞ MODASINDA ÇOK İDDİALI
tarih Tarih: 03.12.2009, 23:09 okunma Okunma: 3360
Yorumlar
o bizim bildiğimiz vodinalıdır.20 kusur yıl önceki karakollar köyünde uzun yasar ın yerinde kahvecilik yaparken onun kahvede uyuyanları uyandırmak için boş çay tepsisini düşürme bahanesi ile yere atıp uyuyanları uyandırdığını bilirim.iyi dosttur.
Tarih: 04.12.2009 - 09:58 | Gönderen: erdal bas
o bizim çeto başkanımız. bütün yüksekokul öğrencilerinin babası :) hepimiz arkasındayız. hepimiz çeto yuz :))
Tarih: 09.12.2009 - 19:28 | Gönderen: MEHMET AKSU
getirdiğin pastalardan daha çok seviyoruz seni:)))
Tarih: 10.12.2009 - 02:05 | Gönderen: fatma timur
gülmek yakışıyor çeto başkanım :)) sağlık hizmetleri meslek yüksek okulu nun gülüü
Tarih: 10.12.2009 - 09:49 | Gönderen: niyazi uysal
anazızların anası, babasızların babası kardeşi olmayanların kardeşi çeto işte bee...
Tarih: 10.12.2009 - 14:43 | Gönderen: gökhan oruç
çeto başkanım şimdiden özledik seni güzele herşey yakışır sözünü bir kez daha ispat etmişin iyiki varsın
Tarih: 12.12.2009 - 22:28 | Gönderen: MUSTAFA KILINÇ
cinedeki devecilerin torunu olduğun belli çeto başkan öğrencilerin dert babasii aleminkırali kim turar seni
Tarih: 13.12.2009 - 13:57 | Gönderen: fikret
helal sana çeto baskan gururumuzsun sevioruz seni
Tarih: 14.12.2009 - 21:53 | Gönderen: utku
ben okulu geldiğikten 2 ay sonra bırakacaktım başkanla nerden tanıştık bıraktırmadı okulu.. ve benim gibi bir çok kişiyi okula tekrardan kavuşturdu... çeto bizi okula gönder kampanyası yapılmalı...
Tarih: 18.12.2009 - 20:20 | Gönderen: kutlay ekici
kimsesizlerin kimsesi çeto başkan...kutlay'ın dediğine katılıyorum.Çeto bizi okula gönder kampanyası yapılmalı..
Tarih: 21.12.2009 - 03:06 | Gönderen: aLemDar
çeto bizi diskoya götür..!!!!!!!
Tarih: 02.01.2010 - 01:11 | Gönderen: ali yıldız
çeto bizi diskoya götür..
kop kop kop yapalım
bu arada bize maharna getir açlıktan ölüoruz :)
Tarih: 02.01.2010 - 01:13 | Gönderen: berat şener
amica bu ne hal.nolduu sana böle...naptılar sana böle..nerdesin sen biz görmüyoz herkes senden haberdar...